Відгуки залишені верифікованими пасажирами, які здійснили поїздку.
Петриковка – Першотравенка
Для початку, водій запізнився, приїхав на брудному автобусі, аргументуючи це тим, що вночі їхав з Затоки (що вже насторожує, не факт, що йому вдалося поспати). На платформу не заїхати, не було місць. Але знову-таки питання, якщо є дозвіл на перевезення, він їде з автостанції, є графік, то як може не бути місць на платформі. Далі всіх бігом загнали в автобус з криком "запізнюємося, речі потім поставите". Знову питання, чия вина в запізненні і чому пасажири повинні бігом забігати в автобус штовхаючи по вузькому проходу величезні валізи. Виявилося для того, щоб на Теремках винести ці валізи знову і поставити в багажне відділення, що теж м'яко кажучи не дуже зручно. Далі, зупинки щогодини, майже на кожній заправці, причому пасажири про це не просили, всі хотіли швидше доїхати, тим більше, що від графіка ми відставали ще на моменті виїзду з Києва. Так, їхав по трасі не швидко, це молодець. Але ... мінятися місцями з другим водієм не зупиняючи автобус, навіть не сбрасиая швидкість це нормально ???? Це що за акробатичні етюди ??? Повний автобус людей, половина з них діти! Дві хвилини на зупинку на узбіччі ролі б не зіграли, а наслідки таких ігор водіїв могли б бути плачевними! Але і це ще не всі принади поїздки! Де в квитку або на сайті або яким-небудь іншим чином повідомлялося про те, що на заправці під Одесою тих, хто їде до Затоки пересадять в мікроавтобус ??? Не просто в мікроавтобус, а до водія, який не має ні найменшого відношення до перевізника, у якого я купила квитки !!! А якби в дорозі щось трапилося, з ким ми їхали, куди їхали невідомо! Так, до Затоки ми в кінцевому підсумку доїхали, але користуватися послугами цього перевізника ніколи більше не буду, занадто небезпечна поїздка виходить.
За технічний стан ставлю 5, виключно тому, що автобус їхав, по дорозі не зламався, хоча про його реальний технічний стан не маю ні найменшого представенія.
Михайло
Петриковка – Першотравенка
Хочу що б вживали заходів проти недобросовісних перевізників.
Генадій
Петриковка – Першотравенка
Це був цирк, а не поїздка ... Почати з того, що водії не знали маршрут нормально .. Люди підходили і цікавилися, ті не могли відповісти. Потім коли було холодно, вони вирубали кондиціонер на повну, а вранці, коли було спекотно, тупо не включали .. Після від'їзду з однієї із зупинок не закрили двері салону задню, люди бігали і просили закрити її в процесі їзди ... Так в загальному ми ще не їздили ... Жах !!
Міла
Петриковка – Першотравенка
Це була огидна поїздка! Автобус запізнився на 2 години! Автобус всю дорогу сильно розгойдували, весь час щось скрипіло і тріщало, в салоні постійно неприємно пахло, голосно грало радіо шансон, водій був не особливо доброзичливий, обурювався коли просили дістати речі з багажного відсіку! Це були 15 годин пекла! Я дуже не рекомендую нікому користуватися послугами даного перевізника !!!
Лариса
Петриковка – Першотравенка
Це було жахливо! Жахливим автобус і поїздка:
- кондиціонер не працював
- телевізор кричав до години ночі (ще й російський серіал крутили ...)
- два водія грубить при посадці (а що у вас електронний квиток?)
-Сам жахливим: брали стоячих пасажирів. Ну ви серйозно? По-моєму це заборонено законом України? На мене лягав під час поїздки якийсь п'яний мужик, у якого смерділо з рота. (Доказ стоять людей є - фотографії)
- стюардеса хороша, єдиний плюс
Ніка
Петриковка – Першотравенка
Ця поїздка відрізнялася від багатьох інших. Я часто пересуваюся на автобусах по маршруту Москва-Ростов-на-Дону-Москва і вперше, можна сказати, була приємно здивована. Дуже новий комфортабельний автобус, чистий, розетка біля кожного сидіння. За рахунок того, що автобус розрахований на меншу кількість пасажирів, більше особистого простору для кожної людини. Водії акуратні, ввічливі і дуже пунктуальні, стоянки рівно стільки, скільки оголошено. У підсумку, в Москву ми приїхали навіть на 45 хвилин раніше часу, зазначеного у квитку. Єдиний мінус - так і не розібралися з дочкою, як відкинути спинку на сидінні, розташованому біля вікна, якась дуже хитромудра конструкція, але це не сильно напружило, бо сидіння зручні)) А в цілому, все відмінно, спасибі!
Алена
Петриковка – Першотравенка
Що можу сказати, дісталася домой.Но: при посадці водій повідомив, що інтернет-місця в кінці автобуса.Меня це обурило, тому як я б не погодилася на ці місця при покупці білетов.Озвучів своє обурення, водій пішов на поступку і дозволив сісти ближче, за це йому велике людське спасібо.На задньому майданчику немає повітря, пасажири в попередньому ряду сиділи з маленькими дітками і відкинули сидіння, відповідно сісти не було можливості вообще.Виехалі і доїхали своєчасно, але друга але, це відсутність повітря в автобусі! зупинок за 3 години не було, і проветриваемости теж-і це ужасно.Для запобігання подібних ситуацій, забезпечте Ваших Клієнтів купують квитки, можливістю вибору місць, інакше купується кіт в мішку, а інтернет дає масу важелів залишити негативні отзиви.І включите в надання сервісу цикл вентиляції автобуса.Регулярние рейси це складно, через контингенту людей, але сервіс перевезень можливо поліпшувати створюючи умови для пасажирів і водіїв.
Катерина
Петриковка – Першотравенка
Якщо б не увімкнений телевізор до 4 години ранку - поїздка була б супер
Вікторія
Петриковка – Першотравенка
це була остання поїздка
В'ячеслав