Відгуки залишені верифікованими пасажирами, які здійснили поїздку.
Стараховице – Катания
Це була найгірша поїздка, через некомпетентність водія, він заблукав і втратили 3,5 години (я пропустила наступний рейс) а також автобус ламався 3 рази за час поїздки, крім усього іншого на митниці ваш Водій поводився абсолютно некомпетентно
Сергій
Стараховице – Катания
Це жахливо, абсолютно ніхто не попереджає при купівлі квитка що ти будеш їхати з пересадками, навіть не зрозуміло як це оцінити?! Їхав з двома пересадками Спочатку з Чернівців до Снятина, перший автобус непоганий але чистим його не назвеш, про розетки і wifi можно забути, у Снятині пересадка у другий автобус досить непоганий, сидіння комфортні, нормально працював кондиціонер на відміну від першого. Потім у Франківску знову пересадка вже в автобус "тур-транса" там де є те що зазначене в квитку, окрім кондиціонера))) який як би працював але пасажири того не відчули (це при +32 за бортом).Саме цікаве на автобусі написано що він виїзжає з Чернівців, але чомусь я попав в нього у Івано - Франківську, чому мені якщо чесно не зрозуміло це не зручно і чому про це ніхто не повідомляє при покупці квитка не ясно?!
Гліб
Стараховице – Катания
Це якийсь кошмар, через те що в рейсі був один водій і пів ночі він спав, я майже запізнилася на дуже важливий захід приїхали ми на 4 години пізніше ніж повинні були, більше ніколи не скористаюся даними перевозщіком
Святослав
Стараховице – Катания
Часто користуюся маршрутом Москва-Дніпро (в обидві сторони), найнеприємніша поїздка видалася, якщо чесно. Зрозуміло, що ціна квитка невисока, тому і сам автобус не особливо комфортний - вузькі сидіння, мінімальна відстань між рядами, пильно і брудно. У багажному відділенні дерев'яні настили залиті машинним маслом або чимось типу того, вся нижня частина валізи чорна (на бордовому валізі видно дуже добре !!!). На зауваження з цього приводу отримала відповідь: "Ви що, трави накурилися?" Про куріння - водії курять в салоні протягом дороги, фраза від водія: "Курил і буду курити". У Харкові пересадили в інший автобус. Я розумію, що пасажирів було мало, знаю що таке оптимізація. Але я купувала квиток на прямий рейс без пересадок, і навіть якщо так сталося, вважала за краще б ввічливе звернення і допомогу в переміщенні багажу, а не фразу "Перелазимо в червоно-білий автобус і не забуваємо своє сміття".
На жаль, дуже неприємні враження від поїздки в цей раз.
Наталя
Стараховице – Катания
Щоб пройти на перон для посадки в автобус адміністрація автостанції "Теплий стан" вимагає роздрукувати квиток (куплений онлайн) і бере за це додатково 35 р. Навіщо давати можливість купувати квитки онлайн, якщо все одно потрібно отримати роздрукований квиток і стояти для цього в тій же величезній черзі, в якій стоять люди для його покупки ???? До того ж на це потрібно витратити велику кількість часу, так як автостанція робить все, щоб черги там не закінчувались ніде !!! У тому числі на вхід на перон.
Ігор
Стараховице – Катания
Я не завжди маю можливість роздрукувати квиток. Було б дуже зручно використовувати квиток з екрану телефону
Лідія
Стараховице – Катания
Я перший раз скористалася такою послугою і мені
хотілося б, щоб в квитку була детальна інформація місця відправлення автобуса, а не просто вказано термінал (з якого з поверхiв), в самому вокзалі я теж не знайшла такої інформації, телефон розряджався, довелося понервувати.
Ростислав