Як оформити повернення коштів

Звернутися в касу автостанції, якщо квиток було придбано в касі мережі компанії “Укрпас”: Центральний автовокзал Києва, автостанції “Дачна”, “Поділ”, “Дарниця”, “Південна” та “Полісся”. Важливо, якщо ви оплатили квиток за допомогою банківської картки, ця картка має бути у вас під час повернення коштів у касі.

Якщо ви купували квиток онлайн, на електронну адресу help@ukrpas.com.ua потрібно надіслати лист із проханням повернути кошти та причиною повернення, бланк квитка та номер бронювання. Важливо надсилати лист з електронної адреси, яку ви вказали при оформленні квитка. Наші спеціалісти опрацюють запит та зв’яжуться з вами протягом 1-2 днів.

У більшості випадків ви можете зробити повернення квитка до початку рейсу та обрати нові квитки на інший час або дату.

Терміни й умови повернення

У більшості випадків, компенсація по поверненню коштів за квиток залежить від часу до відправлення рейсу:

  • Більше ніж за 48 год до відправлення рейсу вам компенсують близько 90% вартості квитка.
  • Більше ніж за 24 год та менше ніж за 48 год до відправлення рейсу вам компенсують близько 80% вартості квитка.
  • Більше ніж за 12 год та менше ніж за 24 год до відправлення рейсу вам компенсують близько 50% вартості квитка.
  • Більше ніж за 2 год та менше ніж за 12 год до відправлення рейсу вам компенсують близько 30% вартості квитка.
  • Менше ніж за 2 год до відправлення рейсу квиток поверненню не підлягає.
Що робити, якщо в квитку невірні дані пасажира

Редагування особистих даних пасажирів або внесення правок в квиток є неможливим. Просимо вас уважно перевіряти внесені дані всіх пасажирів перед оплатою квитка.

Якщо ви подорожуєте за кордон і під час заповнення ПІБ допустили одну чи дві незначні помилки вам необхідно зв’язатися з перевізником, контактні дані якого вказані на квитку.

Чи можливо змінити дату або час рейсу

Редагувати вибраний час або дату поїздки, перенести рейс на інший день або змінити вибрані місця після оплати квитків неможливо.

У більшості випадків ви можете зробити повернення квитка до початку рейсу та обрати нові квитки на інший час або дату. Перед оформленням повернення уважно ознайомтеся з .

Що робити, якщо запізнився на рейс

Якщо ви запізнилися на рейс, уважно ознайомтеся з умовами на повернення коштів. Дотримуйтесь інструкції подання запиту на повернення – стаття “”.

Що робити, якщо мій рейс скасували

Якщо ваш рейс скасовано вам повернуть кошти за квиток у повному обсязі у касах автостанцій або онлайн. Спосіб повернення коштів залежить від того яким чином ви купували квиток. Дотримуйтесь інструкції подання запиту на повернення – стаття “”.

Нагадуємо, що при будь-яких проблемах з поїздкою чи поверненням коштів ви завжди можете звернутися в службу підтримки за телефонами +38 067 009 83 63, +38 073 852 59 59, +38 050 852 59 59 чи написати на електронну пошту help@ukrpas.com.ua. Також ви можете звернутися в диспетчерську безпосередньо на автостанції відправлення.